Am citit si nopti… am citit si zile

Multe neadevaruri despre mine si despre activitatea mea academica au fost spuse dupa plecarea noastra in Cuba. Sunt niste minciuni iar Vadim este un obraznic (cu toate ca saruta bine).
Ma voi folosi de acest blog pentru a publica referate, eseuri proprii si rezultatele a multor cercetari realizate aici in Cuba.
Le cer nenorocitilor din filmul de mai jos sa isi ceara public scuze si sa dea inapoi banii pentru filmari (cand luati banii dupa filmare, eram mama voastra, aaa?):

Ca sa va dati seama ca impostorii au facut filmul de mai sus, doar incercati sa cititi traducerea. „Marii” poeti si „traducatori” autohtoni m-au pocit in limba engleza cu „Eleanor” Ceausescu deoarece au chiulit de la cursurile platite de stat si au uitat ca exista „Helen”/”Helena” (cum ar fi fost corect). Nu doar nesimtiti, dar si prosti!

Nu uitati ca eu v-am dat la scoala si toate scolile din scoala asta le-am construit eu impreuna cu Nicu. In astia 18 ani voi ati construit doar sali de sport, asa ca e cazul sa va mai sara ideile astea din cap!

3 Responses to “Am citit si nopti… am citit si zile”


  1. 1 Nina Iliescu Noiembrie 20, 2007 la 7:04 am

    Leano, spune tu cand scriai si poezii!

  2. 2 Veronica Micle Noiembrie 20, 2007 la 7:05 am

    Cred ca domnul Ceausescu v-a ingreunat viata, sufletul si inima.

  3. 3 superviji Aprilie 23, 2009 la 8:26 pm

    Da’ poezii nu publici? Nu de alta, dar mă gândeai că te-oi fi săturat de-atâta ştiinţă şi oi da o tură şi pă lirică. Că iote, bine zice madam Nina din câte văz acilea😀


Lasă un răspuns

